V tem članku:
1 min.
V MODIVO dbáme na to, aby bol zoznam našich starostlivo vybraných značiek pravidelne doplnený o nové, rozvíjajúce sa a vzrušujúce značky z celého sveta. V júli tohto roku sa Urban Classics a Kaotiko pridali k značkám venovaným mužskej časti našich zákazníkov. O tom, čo ich odlišuje od iných značiek, si môžete prečítať nižšie.
Urban Classics – streetwear vo farebnom basic vydaní
Značka Urban Classics vstúpila do sveta streetwear v roku 2005 a odvtedy stelesňuje oveľa viac ako len logo. Urban Classics sa vyznačuje veľmi širokou paletou produktov so spoločným menovateľom – mestským charakterom. Tričká, mikiny s kapucňou, college bundy, tepláky, košele a tank topy sú ponechané v jednoduchej forme, bez akýchkoľvek motívov či prepracovaných potlačí.
Fotografia: tlačové materiály
Jedinečnú mestskú atmosféru tejto streetwear značky charakterizujú jednoduché strihy, ktoré sú zvýraznené spôsobom color blocking. Urban Classics to je predovšetkým expresívny dizajn. Nejde ani tak o samotnú značku, ako o jej jedinečný charakter – klasické strihy, ktoré nikdy nevyjdú z módy. V popredí sú modely v štýle streetwear, špeciálne vybrané farby a látky, ako aj vynikajúca kvalita. Rozsiahla kolekcia zahŕňa tank topy a tričká, ako aj úzke a voľné tepláky, mikiny s kapucňou a crew neck. Súčasťou kolekcií sú vždy aj doplnky ako čiapky, šály, rukavice, opasky, športové tašky a ponožky.
Fotografia: tlačové materiály
Značka Urban Classics ponúka celé spektrum oblečenia a dokáže vás obliecť od hlavy až po päty! Základné odevy, ako sú tričká, nie sú obmedzené len na širokú škálu 24 farieb, ale nájdeme ich aj v rôznych strihoch, ako sú tričká s dlhým rukávom, tričká s vreckom s dlhým alebo krátkym rukávom, košele s výstrihom do V alebo s okrúhlym výstrihom.
Kaotiko – štýl španielskych ulíc
Značka Kaotiko bola založená v slnečnej Barcelone v roku 1999 ako odpoveď na potreby ľudí, pre ktorých je oblečenie niečím viac ako len oblečením – je to životný štýl. Dizajn značky je inšpirovaný španielskymi ulicami a svojou ponukou oslovuje najmä generáciu Z a ľudí od 15 do 30 rokov.
Fotografia: tlačové materiály
Mikiny a tričká Kaotiko zdobia okrem iného obrázky z tarotových kariet, obrázky planét alebo iné astrologické potlače. Zakladatelia značky sa zameriavajú na zodpovednú spotrebu, preto je ich hlavným cieľom zvýšiť množstvo materiálov z udržateľnejších zdrojov a zachovať lokálnu produkciu.
Fotografia: tlačové materiály
Hlavná fotografia: tlačové materiály