NOVÁ SEZÓNA: JAR LETO ’24! OBJAVTE TRENDY >>>

Hľadať...

Júnový update: nové dámske značky na MODIVO. Zoznámte sa s Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL, Kaotiko

3 min.

MODIVO je inovatívny poľský multibrand s módou, ktorý ponúka viac ako 160 tis. produktov od viac ako 650 značiek zo streetwear, casual a premium sektora. Nové značky, ktoré nájdete v našom obchode, pribúdajú každý mesiac. Sú inšpiratívne a ponúkajú ten najprepracovanejší sortiment. Tento mesiac sme našu ponuku rozšírili o značky ako: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL a Kaotiko. Čo sa o nich oplatí vedieť?

Značka Etam je jednou z najpopulárnejších a najznámejších značiek na svete medzi tými, ktorí navrhujú dámsku spodnú bielizeň. Nečudo, veď sa môže pochváliť vyše storočnou históriou, čo sa premieta do kvality jej produktov. V roku 1916 ju v Paríži založil Max Lindemann, ktorý postupne rozvíjal firmu, otváral nové predajné miesta, čo viedlo k vstupu na zahraničné trhy. V súčasnosti sa centrála značky Etam nachádza v Paríži, no len v Poľsku je niekoľko desiatok značkových predajní tejto francúzskej značky.

Mnoho špičkových dizajnérov spolupracuje so značkou Etam už viac ako sto rokov. Stačí spomenúť také osobnosti ako Lolita Lempicka z Francúzska, Alix Bancourt, či ruská modelka, ktorá je tvárou tejto značky – Natalia Vodianova. Čo však túto značku odlišovalo od iných značiek spodnej bielizne, je spracovanie podprsenky pozostávajúcej až z 20 rôznych prvkov. Všetky nové kolekcie sa dodnes vyrábajú vo Francúzsku.

Zena v satach s kvetinovym vzorom a ruzovych slapkach na podpatku

Značka Glamorous, založená v roku 2007 vo Veľkej Británii, zažila fenomenálny nárast a stala sa jednou z popredných značiek dámskeho oblečenia v Spojenom kráľovstve a na medzinárodnom trhu. Zatiaľ čo jej korene sú rozhodne britské, dnes je to skutočne globálna značka. Glamorous nájdete vo viac ako 30 krajinách na celom svete vrátane USA, Kanady, Austrálie, Talianska a Nemecka.

Tvorcovia značky Glamourous o svojej značke hovoria: „Naši klienti zostávajú v centre našich aktivít a sociálne médiá, popkultúra a influenceri ovplyvňujú naše smerovanie dizajnu. Vytvorené pre odvážne ženy, pretože Glamorous girls sa neboja tvoriť a neskôr porušovať pravidlá módy. Dizajnéri značky Glamorous sa riadia myšlienkou, že móda by mala byť individuálna a prístupná. Takže pomocou inovatívnych materiálov, vzrušujúcich potlačí a krásnych siluet ponúka Glamorous najhorúcejšie trendy za dostupné ceny.

Bezove sandale z povrazov Bohonomad

Bohonomad je značka sandálov ovplyvnená témou pláže, letovísk a kúpeľov. Nápad sa zrodil v obľúbenej turistickej destinácii v Turecku. Sandále z povrazov, teda vlajkový produkt tejto značky, boli vytvorené s tým, že musia byť univerzálne, pohodlné a vhodné na cestovanie. Sandále Bohonomad vyrobené v Turecku sú 100% ručne vyrábané a vegánske a ich výroba je šetrná k životnému prostrediu a udržateľná. Okrem toho, Bohonomad prikladá dôležitosť pracovnej etike, aby svojim zamestnancom poskytoval bezpečné a dobré podmienky na rozvoj. Bohonomad preberá spoločenskú zodpovednosť za svoju značku, aj za svoje produkty, čo znamená, že počet fanúšikov značky veľmi rýchlo stúpa.

Zena v bielom svetri, bielych nohaviciach a sneakersoch

Značka Fabiana Filippi sa inšpirovala jedinečnou tradíciou kašmíru v Umbrii, kde krajinu lemujú olivovníky a duby ako na renesančnom obraze. Výsledkom je originálny dizajn značky: grafické línie konfrontované s plynulými tvarmi, sprevádzané paletou odrážajúcou paletu farieb prírody. Štýl je pre Fabianu Filippi výrazom slobody, sústredenej v „útulnom minimalizme” s autentickou a pútavou esenciou. Pri výrobe odevov tejto značky sa kladie veľký dôraz na čistotu surovín a trvácnosť výrobných procesov, vytváranie elegancie založenej na rešpekte k zemi a ľuďom.

“V deň, keď sa narodila dcéra môjho brata a jeho manželky Donatelly, všetci traja sme sa na seba pozreli a povedali si: toto bude naša ochranná známka, ponesie rovnaké meno ako toto dievčatko – Fabiana Filippi. Prešlo tridsať rokov a toto „áno“, vyslovené jednohlasne, spojené s láskou ku kráse a starostlivosťou o umbrijskú remeselnú tradíciu, vyústilo do zvyšku. Rovnako ako Fabiana, aj naša spoločnosť sa vyvinula do komunity, ktorá teraz pulzuje rovnakým nadšením, kde sú rodinné hodnoty vnímané ako aktívum spoločnosti,“ hovorí zakladateľ a CEO značky Mario Filippi Coccetta.

Strieborne slapky na podpatku AGL

AGL je súčasná značka premium, vytvorená ženami pre ženy, spojená so srdcom talianskeho remesla a remeselnej zručnosti. Od roku 1958 rástla spoločnosť AGL v talianskom regióne Marche, ktorý je svojim spôsobom bijúcim srdcom výroby obuvi. Vďaka úsiliu Piera Giustiho, zakladateľa spoločnosti, bola AGL založená a naďalej rastie ako rodinný podnik. Produkty AGL dobyli severnú Európu a Spojené štáty vďaka Pierovmu synovi Attiliovi, ktorý vytvoril dokonale sediace topánky, čo je ich charakteristickým znakom, a ktoré sú navrhnuté a vyrobené v Taliansku v rodinnej firme. Reputácia značky a celosvetová distribúcia ešte viac vzrástli, keď sa k dielu pridali sestry Giusti Sara, Vera a Marianna – tretia generácia, ktorá je v súčasnosti na čele toho, čo považujú za rodinný klenot. Táto ženská AGL tretej generácie prináša výnimočný štýl a bezkonkurenčnú kvalitu pre každý prekvapivý moment v živote ženy. Topánky AGL sú vždy sofistikované, ale aj odvážne, súčasné a ležérne. Elegantné modely AGL sú ideálne pre skromné ​​a dynamické ženy, ktoré sa odvážia prevziať vedúcu úlohu pri svojich každodenných rozhodnutiach.

Zena vo farebnom tope a modrych nohaviciach

„Prinášame módu na ulicu, vytvárame komunitu, ktorá zdieľa oveľa viac než len životný štýl.“ V roku 1999 a v súlade s týmto predpokladom, Kaotiko podnikla prvé kroky v malom podniku v centre Barcelony. Označenie „Made in BCN“ má od začiatku fungovania značky. Kaotiko sa zaoberá miestnou textilnou výrobou, odchyľuje sa od konceptu rýchlej módy, s výtvormi navrhnutými a vyrobenými v Barcelone, čo dáva každému odevu exkluzivitu. Zakladatelia tejto značky veria, že udržateľnejšia budúcnosť je možná, a preto sa zameriavajú na zodpovednú spotrebu. Kvalita je jedným z hlavných cieľov tejto španielskej značky, ako hovoria samotní zakladatelia: „(…) pracujeme na nej každý deň, aby sme zabezpečili exkluzívny doplnok ku každému z našich odevov. Okrem toho chceme zvýšiť množstvo materiálov z udržateľnejších zdrojov, aby sme znížili náš dopad na životné prostredie.”

Mikiny Kaotiko zdobia okrem iného ilustrácie tarotových kariet, planét, ruží a tigrov. Táto barcelonská odevná spoločnosť s ležérnym mestským štýlom si získala ťažko uspokojiteľnú cieľovú skupinu: ľudí vo veku 15-30 rokov. A na čele toho všetkého stojí Germán Bernad, ktorý firmu prevzal s otcom a bratom pred takmer siedmimi rokmi a tri roky je jej generálnym riaditeľom.

Trendy a Tipy
Insta News